معاونت آموزش خواهران

اینجا، دقیقا اینجا، واحد آموزشه، قراره به امید خدا از این به بعد مانورها و تمرین ها از طریق این وب ابلاغ بشه و معین های محترم تمرین هاشون رو به این آدرس ایمیل کنند. amarsous@mihanmail.ir

معاونت آموزش خواهران

اینجا، دقیقا اینجا، واحد آموزشه، قراره به امید خدا از این به بعد مانورها و تمرین ها از طریق این وب ابلاغ بشه و معین های محترم تمرین هاشون رو به این آدرس ایمیل کنند. amarsous@mihanmail.ir

آخرین مطالب
آخرین نظرات

جزوه روش تدریس وکلاس داری!!!!

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ب.ظ


باسلام به همه مرصوصین عزیز

درابتدابابت تاخیردرقراردادن جزوه ازهمگی عذرخواهی میکنم.قراربودجزوه ی جامع روحاج اقابرای واحداموزش ارسال کنندکه متاسفانه هنوز چیزی به دست مانرسیده است.

جزوه ای که درحال حاضر (درقسمت بالا)ملاحظه می کنید جزوه  یادداشتهای حقیردرجلسه روش تدریس وکلاسداری هست به همین خاطراگراحیانااشتباه ونقصی داردبه بزرگواری خودبخشیده وبگوییدتابرطرف شود.

 

منتظرنظرات شماهستیم.موفق باشیدالتماس دعا

 
  • واحدآموزش خواهران

نظرات  (۴)

سلام....من بار چندومه که میام....اما نه جزوه رو پیدا کردم نه فایل صوتی حاج آقارو....امروزم آخرین فرصتشه...چیکار کنم:(:(:(
پاسخ:

سلام مرصوص عزیز،

رسیدن بخیر!آخه گلم الان میگن؟!؟!؟!؟!؟!همه ی فایل هادرقسمت* بالای وب* قراردارند.فایل هارودریافت کنیدوهرچه زودترتمرین هاروارسال کنید.(البته تاقبل اردو) ودلیل تاخیررودرانتهای تمرین ذکرکنید!یاعلی

سلام
ممنون بابت جزوه.
یا علی
پاسخ:

سلام خواهش می کنم وظیفه اس...

سلام خواهر من که جزوه ای ندیدم؟؟
پاسخ:

سلام

قسمت جزوه روش تدریس وکلاس داری روکه بازکنی هم ورد وهم pdfجزوه هست کلیک کن تابخش دریافت جزوه بازبشه و....

جوینده یابنده است تلاش کن!

بقیه تونستن شماهم میتونی!

سلام

پاسخ:
سلام علیکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی